admin potete dire a nogae di smetterla. mi fa i dispetti. grazie.
Anninnora anninnora, cuccu meu.
Prama di otti, lera fizzu fizzu.
Anninnora anninnora, cuccu meu.
Tentu m'happu 'nu fizzu 'n Crabu Mannu.
So dos sos craboddos de sa ghedda.
Folla manna niedda sassaresa.
Arrositedd'Arros'in tundu 'n tundu.
Si bivis in su mundu gosadie.
A su timbiri timbiri timbirindona.
Ehia! Ehia! Ehia!
4
17 mag 2026 alle 12:49

@Watari

badge

@sinner

tennis

@nogae

badge OP

@Watari

badge